euskadi.eus-en hasierako sarbidea

  • Ez diruz, ez txartelez: mugikorrez ordaintzen dut nik

    "Diruz ala txartelez?" galdetzea zaharkituta geratu da. Mugikorrez ordaintzeko aukera berriak sortu dira, desberdinak direnak dirua duzun finantza-erakundearen arabera. Orain, telefonoa baliatuta ordain dezakezu produktu bat edo zure partea bidal diezaiokezu kontaktu bati. Zenbait aplikazio azalduko dizugu, ahalik eta probetxu handien atera diezazkiozun.

  • Telefono-konpainia aldatzeko gakoak inongo ezustekorik hartu gabe

    Berriz ere telefonoko tarifa igo dizute? Baliteke, orduan, telefono-konpainia aldatzekotan ibiltzea. Ba hala bada, argi. Ezer sinatu aurretik, egin kasu Kontsumobideri: komeni zaizu kontu garrantzitsuak ondo argitzea, gerora arazorik izan nahi ez baduzu. Hobe hori egin, gero denak emanda erreklamazioak jartzen jardutea baino.

  • Nola eska dezaket kontsumoko arbitrajea? Eta nola funtzionatzen du?

    Buruhauste handiak sortzen dira arazo bat baduzu enpresa batekin. Eta orain, zer? Burua makurtzen duzu eta zapaltzen utzi? Aholkularitza juridikoaren bila joaten zara? Arriskatu egiten zara eta demanda judizial bat aurkezten duzu? Edo... Badakizu kontsumoko arbitrajea eska dezakezula?

  • Nola aurreztu dezaket argiaren ordainagirian?

    2017an argiaren faktura % 9,5 igo zen, Merkatuen eta Lehiaren Batzorde Nazionalak (MLBN) egindako azterketaren arabera. Kontsumobidek hainbat aukera proposatzen dizkizu ordainagiriaren zenbatekoa murrizten saiatzeko.

  • Eta nik? Badaukat Kontsumon erreklamatzea?

    Enpresa bat kontratatzen duzu bulegoko leihoak alda diezazkizun edo ordenagailu bat erosten duzu zure negozioko kudeaketa arintzeko, eta arazoak hasten zaizkizu: leihoen instalazioa erdipurdikoa da edo hondatzen zaizu konputagailua. Kontsumora zoaz, baina behin eta berriz zin egiten dizute ezin dutela ezer egin zure alde. Zergatik?

JARRAITU
  • RSS
Euskadi, auzolana