Kontsumobide

Zer egiten dugu merkatutik erretiratzen diren produktuekin, arriskutsuak edo zaharkituak direlako?

Argitalpen-data: 

Osasun, Kontsumo eta Gizarte Ongizateko Ministerioko Kontsumoko Zuzendaritza Nagusiak OCDEren (Ekonomia Lankidetza eta Garapenerako Erakundea) kanpaina baten berri eman du. Kanpaina horren helburua merkatutik kentzen diren produktuen aurrean jarduteko modua zehaztea da.

ELGAren kanpaina kontsumitzaileei eta enpresei zuzentzen zaie. Lehenengo kasuan, formakuntza materialak erretiratutako produktuak kontserbatzearen arriskuez ohartarazten du, bai eta merkatuaren bilakaeraren eta segurtasun-arazoengatik edo araudia ez betetzeagatik erretiratzen diren produktuen berri izateko moduaz ere.

Enpresen kasuan, kaltetutako produktuak kendu dituztela jakinarazteko betebeharra gogorarazten die, funtsezko lau urrats azpimarratuz: jakinarazi, abisatu, erretiratu eta azaldu.

Kontsumoko Zuzendaritza Nagusiak argitaratutako materiala webgune (leiho berri batean irekitzen da)honetan dago eskuragarri.