Kontsumo-arloko salaketak nola egin
Salaketaren bidez, kontsumo-alorreko arau-hauste administratiboa izan daitekeen gertaera bat jakinarazten diozu Administrazioari, nahiz eta hark zuri kalterik ez eragin. Salaketa jaso eta gero, Administrazioko ikuskapen- eta kontrol-zerbitzueek beharrezko egiaztapenak egingo dituzte. Beharrezkoa bada, Administrazioak neurriak hartu edota kasuan kasuko zehapenak ezarriko ditu, arau-hausteak prebenitu eta zuzentzeko, kontsumitzaile guztion interesa babeste aldera.
Salaketa online jarri nahi baduzu, egin dezakezu erreklamazioak online egiteko web-orrialdearen bidez.
Nork egin dezake salaketa?
Edozein kontsumitzailek edo erabiltzailek, salatutako gertakariek zuzen-zuzenean eragiten ez badiote ere.
Nola egin dezakezu salaketa?
Idazki baten bidez. Datu hauek agertu behar dira, ahalik eta erarik osoenean:
- Salatzailearen datuak: izena, helbidea, NANa/pasaportea, telefonoa.
- Salatutako enpresa, establezimendu edo profesionalaren datuak: izena, helbidea, IFK, telefonoa.
- Salatu nahi diren gertaeren zehaztasunak, ikerketa era egokian bideratzen laguntzeko.
- Data.
- Sinadura.
Salaketa-idazkiarekin batera komeni da froga gisa erabili daitekeen edozein dokumentu aurkeztea (kontratua, ordainagiria, tiketa, publizitatea).
Nora bidali behar duzu salaketa?
Kontsumo-erakunde hauetariko batera:
- Kontsumobideren lurralde-zerbitzura (dagokiona): Araba, Bizkaia eta Gipuzkoa.
- Zure bizilekuari dagokion Kontsumitzaileen Informaziorako Udal Bulegora (KIUB).
Azken aldaketako data: