Erreklamazioak eta salaketak berariazko sektoreetan
Sektore jakin batzuetan berariazko eskumena duten zenbait erakunde daude. Horrelakoetan, kontsumitzaileek eta erabiltzaileek erakunde horietara jo behar dute zuzenean, erreklamazioak edo zalaketak egin nahi izanez gero.
Erakunde espezifikoak dauzkaten sektoreak
- Aseguruak: Aseguru eta Pentsio Funtsen Zuzendaritza Nagusiaren Erreklamazio Zerbitzua, Ekonomia, Industria eta Lehiakortasun Ministerioan.
- Elektrizitatea eta gas: Eusko Jaurlaritzako Ekonomiaren Garapen eta Azpiegitura Saila. Honako arazo hauek konpontzen ditu: kalitatea eta hornidurako erregulartasuna, neurtzeko ekipoak eta irakurketak, instalazioak (lotzea, mantentzea, berraztertzea, matxurak, istripuak…).
- Jokoak eta ikuskizunak: Eusko Jaurlaritzako Segurtasun Saila.
- Lurreko garraioa: Bizkaiko Garraioko Arbitraje Batzordea, eta Arabako Garraioko Arbitraje Batzordea. (Gipuzkoako Garraioko Arbitraje Batzordea eratzeke dago)
- Bidaia konbinatuak eta opor-paketeak: Turismo Zuzendaritza, Eusko Jaurlaritzako Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailan.
- Aireko garraioa: Aire Segurtasunerako Estatu Agentzia (AESA), kasu hauetan: ontziratzen uzten ez baduzu, hegaldia bertan behera uzten bada edo atzeratzen bada.
- Mugaz gaindiko erreklamazioak, Espainiako bizilagunek EBko beste herrialde batzuetan erositako ondasunen edo kontratatutako zerbitzuen gaineko erreklamazioak, bai eta EBko beste herrialdeetako bizilagunek Espainian erositako produktuen edo kontratatutako zerbitzuen gaineko erreklamazioak ere: Kontsumitzailearen Europako Zentroa.
Azken aldaketako data: