Aurretiko hitzorduaren zerbitzua - Kontsumobide

Kontsumobiden modu pertsonalizatuan erantzuten diegu zure kontsultei, eta, horretarako, aldez aurretik hitzordua eskatu behar da. Aldez aurreko hitzorduak beharrezkoak ez diren itxaronaldiak saihesteko eta zerbitzu hobea eskaintzeko balio du, eta ezinbestekoa da, bakarrik, kontsulta bat egiteko.

  • Kontsulta-zerbitzua: espezialista batek zure eskubideei buruzko aholkuak emango dizkizu. 

Garrantzitsua da dokumentazio guztiaren kopia bat eramatea hitzordura (kontratua, fakturak, publizitatea...). Arreta-denbora 20 minututan ezarrita dago.

  • Erregistro-zerbitzua: erreklamazioak eta dokumentazioa aurkezteko eta erreklamazio-orriak erosteko aukera ematen du. Ez duzu aurretiko hitzordurik behar, baina borondatez eska dezakezu, zerbitzu hobea izateko.

Garrantzitsua da hitzordu bat eskatu aurretik zure zalantza edo kontsulta beste bide batzuetatik argitu daitekeen aztertzea, hala nola:

Behar ez baduzu, gogoratu hitzordua baliogabetzea; horrela, beste pertsona bati arreta emateko aukera izango dugu.

Sakatu dagokion aukeran hitzordua eskatzeko, kontsultatzeko edo ezeztatzeko.

HITZORDUA ESKATZEA - KONTSUMOBIDE

Ongi etorri Kontsumobideren Aurretiko Hitzordu Zerbitzura.

Hitzordua eskatzeko, kontsultatzeko edo ezeztatzeko dagokion aukeran sakatu ezazu