Aurretiko hitzorduaren zerbitzua - Kontsumobide

Kontsumobiden modu pertsonalizatuan erantzuten diegu zure kontsultei, eta, horretarako, aldez aurretik hitzordua eskatu behar da. Aldez aurreko hitzorduak beharrezkoak ez diren itxaronaldiak saihesteko eta zerbitzu hobea eskaintzeko balio du, eta ezinbestekoa da, bakarrik, kontsulta bat egiteko.

  • Kontsulta-zerbitzua: espezialista batek zure eskubideei buruzko aholkuak emango dizkizu. 

Garrantzitsua da dokumentazio guztiaren kopia bat eramatea hitzordura (kontratua, fakturak, publizitatea...). Arreta-denbora 20 minututan ezarrita dago.

  • Erregistro-zerbitzua: erreklamazioak eta dokumentazioa aurkezteko eta erreklamazio-orriak erosteko aukera ematen du. Ez duzu aurretiko hitzordurik behar, baina borondatez eska dezakezu, zerbitzu hobea izateko.

Garrantzitsua da hitzordu bat eskatu aurretik zure zalantza edo kontsulta beste bide batzuetatik argitu daitekeen aztertzea, hala nola:

Behar ez baduzu, gogoratu hitzordua baliogabetzea; horrela, beste pertsona bati arreta emateko aukera izango dugu.

Sakatu dagokion aukeran hitzordua eskatzeko, kontsultatzeko edo ezeztatzeko.

HITZORDUA ESKATZEA - KONTSUMOBIDE

Hitzordua eskatzea

1

Aukeratu hitzordua nahi duzun zerbitzua

Zerbitzua

Kontsulta Zerbitzua

Araba/Álava
Bizkaia
Gipuzkoa

Erregistro Zerbitzua

Araba/Álava
Bizkaia
Gipuzkoa
Hitzordu-lekua
Zerbitzua:
Lurralde ordezkaritza:
Helbidea:
Herria:
Lurraldea:
Telefonoa:

Hurrengoa

2

Harremanetarako datuak

Nahitaez eman beharreko datuak

Hitzordua eskatzen duen pertsonaren datuak

Harremanetarako datuak, hitzorduari buruzko informazioa eman ahal izateko

Hitzorduen datuak

Zure datu pertsonalen tratamenduari buruzko informazioa:

Datuak Babesteko 2016/679 Europako Erregelamendu Orokorrean eta Datuak Babesteari eta eskubide digitalak bermatzeari buruzko 3/2018 Lege Organikoan xedatutakoarekin bat etorriz, zure datu pertsonalak Kontsumobidek aurretiazko hitzordua kudeatzeko eta kontsultei erantzuteko erabiliko dira. Datuen tratamenduari buruzko eskubideak balia daitezke, eta informazio gehigarria eskura daiteke www.kontsumobide.euskadi.eus webguneko pribatutasun-atarian

Datuetako akatsak; formulario berrikusi

Hurrengoa

3

Hautatu hitzordua

Hautatu duzun egunaren hurrengo 5 egunak agertuko dira.

Nahitaezkoa da hitzordu bat (librea) aukeratzea

Hurrengoa

4

Hitzordua berrestea

Eskaera noiz egina:

Hitzordu-lekua
Zerbitzua:
Lurralde ordezkaritza:
Helbidea:
Herria:
Lurraldea:
Telefonoa:
Harremanetarako datuak
NAN / IFZ / Pasaportea:
Jarraipena:
Izena:
Abizenak:
Telefono mugikorra:
Helbide elektronikoa:

Egiaztatu datuak zuzenak direla eta sakatu [Berretsi] botoia hitzordua baliozkotzeko.

Sistemak hitzorduaren egiaztagiria bidaliko du emandako telefono-zenbakira eta helbide elektronikora.

Berretsi

Irten