Kontsumobide

On-line bidezko erreklamazio bat nola egin

On-line bidezko erreklamazio bat aurkezteko, sinadura elektronikoa eduki behar duzu. Horrela, zure datuen segurtasuna bermatuko dugu eta honako abantaila hauek lortu ahal izango dituzu:

  1. Zure erreklamazioa edozein unetan aurkeztu, bulegoen ordutegiak kontuan hartu gabe.
  2. Beharrezkotzat jotzen dituzun egiaztagiri guztiak erantsi.
  3. Jakinarazpen guztiak telematikoki jaso.

Sinadura elektronikoa eduki ezean, B@KQ txartela eska dezakezu Kontsumobideko bulegoetan, edo IZENPE ziurtagiria.

Edozein kasutan, arazoak badituzu, edo ezin baduzu B@KQ txartela eduki arte itxaron, eskaneatutako NANa duen erreklamazio bat aurkezteko aukera ere eskaintzen dizugu, baina ez ahaztu:

  • Jaso ditzakezun jakinarazpenak posta bidez jasoko dituzula.
  • Eskaneatutako zure NANa erantsi behar duzula.

Gure gomendioa da, ahal duzun guztietan, horrela aurkeztea Erreklamazioa sinadura digitalarekin.

Azken aldaketako data: