Kontsumo-arloko kontsulta

Kontsulta bat kontsumo-erakunde bati egindako informazio-eskaera bat da, kontsumitzaile eta erabiltzaile gisa dagozkizun eskubide eta betebeharrei buruz eta eskubide eta betebehar horiek gauzatzeko moduari buruz dituzun zalantzak argitu ditzan.

Kontsumo-arloko kontsulta

Online kontsulta bat egin aurretik

  • Recomendaciones

    Gomendioak

    Arretaz irakurri gomendio pahauek, arreta hobea eman ahal izateko.

  • Recomendaciones

    Inoiz ez posta elektronikoz

    Kontsumobidek ez die erantzungo posta elektronikoz bidalitako kontsultei.

  • Recomendaciones

    Enpresa edo profesionalak

    Enpresa bat edo elkargokide ez den profesional bat bazara, erabili online kontsulta.

Beste kontsulta-bide batzuk

Jar zaitez zuzenean harremanetan Kontsumobideren zerbitzu batekin, kontsulta telefonoz*, postaz edo aurrez aurre* egiteko.

Zalantza horiek argitzeko edo edozein kontsulta egiteko, harremanetan jar zaitezke zure herritik hurbil dagoen kontsumo-erakunderen batekin (KIUB edo kontsumitzaileen elkartea).

* Telefono bidezko eta aurrez aurreko kontsultetarako, hitzordua eskatu behar da.

Nola funtzionatzen du Kontsumoko Kontsulten zerbitzuak?

Ireki guztiak

Nola egin dezaket kontsulta bat Kontsumobiden?

Zer dokumentu eraman behar ditut?

Jendaurreko zer ordutegi duzue?

Non daude Kontsumobideko bulegoak?

Zer zerbitzu eskaintzen dizkizu Kontsumobidek?

Enpresa bat naiz. Egin dezaket kontsulta bat?

Enpresak edo profesionalak ere babesten dituzte kontsumitzaileen eskubideek?