Kontsumo-arloko kontsulta
Kontsulta bat kontsumo-erakunde bati egindako informazio-eskaera bat da, kontsumitzaile eta erabiltzaile gisa dagozkizun eskubide eta betebeharrei buruz eta eskubide eta betebehar horiek gauzatzeko moduari buruz dituzun zalantzak argitu ditzan.
Online kontsulta bat egin aurretik
Gomendioak
Arretaz irakurri gomendio pahauek, arreta hobea eman ahal izateko.
Inoiz ez posta elektronikoz
Kontsumobidek ez die erantzungo posta elektronikoz bidalitako kontsultei.
Enpresa edo profesionalak
Enpresa bat edo elkargokide ez den profesional bat bazara, erabili online kontsulta.
Beste kontsulta-bide batzuk
Jar zaitez zuzenean harremanetan Kontsumobideren zerbitzu batekin, kontsulta telefonoz*, postaz edo aurrez aurre* egiteko.
Zalantza horiek argitzeko edo edozein kontsulta egiteko, harremanetan jar zaitezke zure herritik hurbil dagoen kontsumo-erakunderen batekin (KIUB edo kontsumitzaileen elkartea).
* Telefono bidezko eta aurrez aurreko kontsultetarako, hitzordua eskatu behar da.
Nola funtzionatzen du Kontsumoko Kontsulten zerbitzuak?
Ireki guztiak